מנות צפרה - Zepra - מנות טעימות אבל מאד קטנות.

במסעדה המעוצבת מבחר צבעוני ואסתטי של מנות מבית היוצר של השף . מנות טעימות , ניכרת המקצועיות של הצוות במטבח, אוכל מאוד טעים, שירות אדיב ומקצועי, אווירה כייפית. גם בארוחת הקיץ ההיסטרית שלנו ביום שלישי הקרוב היא מככבת. שופטת בית המשפט המחוזי בתא אישרה בקשה לתביעה ייצוגית נגד המסעדה והשף אבי קונפורטי, זאת לאחר שהתברר כי בשר חזיר החליף את בשר עגל במספר מנות . המלצרים / אכמשים סירבו לשמוע את כל התגובות שלנו על מנה אחת שלא נהנינו הפעם.

במסעדה המעוצבת מבחר צבעוני ואסתטי של מנות מבית היוצר של השף . Zepra
Zepra from www.zeprarest.co.il
כשהמלצרית הציעה לטעום מארוחת הפתעות של צפרה, אף אחד לא ציפה שזה ייגמר עם כזה. אמנם טעימות, אבל יש תחושה שממש מתקמצנים על האוכל . צפרה היא מסעדה אסיאתית ותיקה של שף אבי קונפורטי המשלבת מבחר חומרי גלם וטכניקות בישול מרחבי אסיה. אז נכון, יש (או הייתה) בצפרה נטייה בלתי נסבלת להמליץ על מנות יקרות, לדחוף לסועד מנות . מנות טעימות אבל מאד קטנות. שופטת בית המשפט המחוזי בתא אישרה בקשה לתביעה ייצוגית נגד המסעדה והשף אבי קונפורטי, זאת לאחר שהתברר כי בשר חזיר החליף את בשר עגל במספר מנות . בנוסף צפרה מציעה אלטרנטיבות של מנות מיוחדות ומשקאות בתוספת מחיר. מנות טעימות , ניכרת המקצועיות של הצוות במטבח, אוכל מאוד טעים, שירות אדיב ומקצועי, אווירה כייפית.

במסעדה המעוצבת מבחר צבעוני ואסתטי של מנות מבית היוצר של השף .

במסעדה המעוצבת מבחר צבעוני ואסתטי של מנות מבית היוצר של השף . על קונפורטי ישנה ביקורת שבמסעדותיו מגישים לסועדים מנות יקרות מבלי ליידע אותם. צפרה היא מסעדה אסיאתית ותיקה של שף אבי קונפורטי המשלבת מבחר חומרי גלם וטכניקות בישול מרחבי אסיה. כשהמלצרית הציעה לטעום מארוחת הפתעות של צפרה, אף אחד לא ציפה שזה ייגמר עם כזה. מנות טעימות אבל מאד קטנות. צפרה (zepra) מסעדת השף האסייתית של אבי קונפורטי. צפרה מאמינה בחקלאות בת קיימא, . אמנם טעימות, אבל יש תחושה שממש מתקמצנים על האוכל . בנוסף צפרה מציעה אלטרנטיבות של מנות מיוחדות ומשקאות בתוספת מחיר. מנה קטנה ומנה גדולה במחיר המנה הגדולה. מנות טעימות , ניכרת המקצועיות של הצוות במטבח, אוכל מאוד טעים, שירות אדיב ומקצועי, אווירה כייפית. גם בארוחת הקיץ ההיסטרית שלנו ביום שלישי הקרוב היא מככבת. שופטת בית המשפט המחוזי בתא אישרה בקשה לתביעה ייצוגית נגד המסעדה והשף אבי קונפורטי, זאת לאחר שהתברר כי בשר חזיר החליף את בשר עגל במספר מנות .

צפרה היא מסעדה אסיאתית ותיקה של שף אבי קונפורטי המשלבת מבחר חומרי גלם וטכניקות בישול מרחבי אסיה. אז נכון, יש (או הייתה) בצפרה נטייה בלתי נסבלת להמליץ על מנות יקרות, לדחוף לסועד מנות . המלצרים / אכמשים סירבו לשמוע את כל התגובות שלנו על מנה אחת שלא נהנינו הפעם. על קונפורטי ישנה ביקורת שבמסעדותיו מגישים לסועדים מנות יקרות מבלי ליידע אותם. במסעדה המעוצבת מבחר צבעוני ואסתטי של מנות מבית היוצר של השף .

אז נכון, יש (או הייתה) בצפרה נטייה בלתי נסבלת להמליץ על מנות יקרות, לדחוף לסועד מנות . ש×'וע אסי×
ש×'וע אסי×" ×'מסע×"ות: כל ×"אירועים ×"טעימים שאסור לפספס | טיים אאוט from medias.timeout.co.il
על קונפורטי ישנה ביקורת שבמסעדותיו מגישים לסועדים מנות יקרות מבלי ליידע אותם. צפרה היא מסעדה אסיאתית ותיקה של שף אבי קונפורטי המשלבת מבחר חומרי גלם וטכניקות בישול מרחבי אסיה. מנות טעימות , ניכרת המקצועיות של הצוות במטבח, אוכל מאוד טעים, שירות אדיב ומקצועי, אווירה כייפית. מנות טעימות אבל מאד קטנות. מנה קטנה ומנה גדולה במחיר המנה הגדולה. המלצרים / אכמשים סירבו לשמוע את כל התגובות שלנו על מנה אחת שלא נהנינו הפעם. גם בארוחת הקיץ ההיסטרית שלנו ביום שלישי הקרוב היא מככבת. צפרה מאמינה בחקלאות בת קיימא, .

גם בארוחת הקיץ ההיסטרית שלנו ביום שלישי הקרוב היא מככבת.

על קונפורטי ישנה ביקורת שבמסעדותיו מגישים לסועדים מנות יקרות מבלי ליידע אותם. מנות טעימות , ניכרת המקצועיות של הצוות במטבח, אוכל מאוד טעים, שירות אדיב ומקצועי, אווירה כייפית. בנוסף צפרה מציעה אלטרנטיבות של מנות מיוחדות ומשקאות בתוספת מחיר. שופטת בית המשפט המחוזי בתא אישרה בקשה לתביעה ייצוגית נגד המסעדה והשף אבי קונפורטי, זאת לאחר שהתברר כי בשר חזיר החליף את בשר עגל במספר מנות . מנה קטנה ומנה גדולה במחיר המנה הגדולה. במסעדה המעוצבת מבחר צבעוני ואסתטי של מנות מבית היוצר של השף . כשהמלצרית הציעה לטעום מארוחת הפתעות של צפרה, אף אחד לא ציפה שזה ייגמר עם כזה. צפרה (zepra) מסעדת השף האסייתית של אבי קונפורטי. גם בארוחת הקיץ ההיסטרית שלנו ביום שלישי הקרוב היא מככבת. אמנם טעימות, אבל יש תחושה שממש מתקמצנים על האוכל . מנות טעימות אבל מאד קטנות. המלצרים / אכמשים סירבו לשמוע את כל התגובות שלנו על מנה אחת שלא נהנינו הפעם. צפרה היא מסעדה אסיאתית ותיקה של שף אבי קונפורטי המשלבת מבחר חומרי גלם וטכניקות בישול מרחבי אסיה.

צפרה היא מסעדה אסיאתית ותיקה של שף אבי קונפורטי המשלבת מבחר חומרי גלם וטכניקות בישול מרחבי אסיה. אמנם טעימות, אבל יש תחושה שממש מתקמצנים על האוכל . כשהמלצרית הציעה לטעום מארוחת הפתעות של צפרה, אף אחד לא ציפה שזה ייגמר עם כזה. צפרה (zepra) מסעדת השף האסייתית של אבי קונפורטי. גם בארוחת הקיץ ההיסטרית שלנו ביום שלישי הקרוב היא מככבת.

במסעדה המעוצבת מבחר צבעוני ואסתטי של מנות מבית היוצר של השף . ×
×"מסע×"ות ×"אסייתיות ×"טו×'ות ×'יותר ×'תל א×'×™×' | טיים אאוט from medias.timeout.co.il
אמנם טעימות, אבל יש תחושה שממש מתקמצנים על האוכל . צפרה מאמינה בחקלאות בת קיימא, . בנוסף צפרה מציעה אלטרנטיבות של מנות מיוחדות ומשקאות בתוספת מחיר. מנה קטנה ומנה גדולה במחיר המנה הגדולה. שופטת בית המשפט המחוזי בתא אישרה בקשה לתביעה ייצוגית נגד המסעדה והשף אבי קונפורטי, זאת לאחר שהתברר כי בשר חזיר החליף את בשר עגל במספר מנות . גם בארוחת הקיץ ההיסטרית שלנו ביום שלישי הקרוב היא מככבת. על קונפורטי ישנה ביקורת שבמסעדותיו מגישים לסועדים מנות יקרות מבלי ליידע אותם. במסעדה המעוצבת מבחר צבעוני ואסתטי של מנות מבית היוצר של השף .

גם בארוחת הקיץ ההיסטרית שלנו ביום שלישי הקרוב היא מככבת.

אמנם טעימות, אבל יש תחושה שממש מתקמצנים על האוכל . על קונפורטי ישנה ביקורת שבמסעדותיו מגישים לסועדים מנות יקרות מבלי ליידע אותם. צפרה (zepra) מסעדת השף האסייתית של אבי קונפורטי. המלצרים / אכמשים סירבו לשמוע את כל התגובות שלנו על מנה אחת שלא נהנינו הפעם. גם בארוחת הקיץ ההיסטרית שלנו ביום שלישי הקרוב היא מככבת. מנות טעימות , ניכרת המקצועיות של הצוות במטבח, אוכל מאוד טעים, שירות אדיב ומקצועי, אווירה כייפית. אז נכון, יש (או הייתה) בצפרה נטייה בלתי נסבלת להמליץ על מנות יקרות, לדחוף לסועד מנות . שופטת בית המשפט המחוזי בתא אישרה בקשה לתביעה ייצוגית נגד המסעדה והשף אבי קונפורטי, זאת לאחר שהתברר כי בשר חזיר החליף את בשר עגל במספר מנות . כשהמלצרית הציעה לטעום מארוחת הפתעות של צפרה, אף אחד לא ציפה שזה ייגמר עם כזה. מנות טעימות אבל מאד קטנות. בנוסף צפרה מציעה אלטרנטיבות של מנות מיוחדות ומשקאות בתוספת מחיר. צפרה היא מסעדה אסיאתית ותיקה של שף אבי קונפורטי המשלבת מבחר חומרי גלם וטכניקות בישול מרחבי אסיה. במסעדה המעוצבת מבחר צבעוני ואסתטי של מנות מבית היוצר של השף .

מנות צפרה - Zepra - מנות טעימות אבל מאד קטנות.. על קונפורטי ישנה ביקורת שבמסעדותיו מגישים לסועדים מנות יקרות מבלי ליידע אותם. צפרה (zepra) מסעדת השף האסייתית של אבי קונפורטי. שופטת בית המשפט המחוזי בתא אישרה בקשה לתביעה ייצוגית נגד המסעדה והשף אבי קונפורטי, זאת לאחר שהתברר כי בשר חזיר החליף את בשר עגל במספר מנות . צפרה היא מסעדה אסיאתית ותיקה של שף אבי קונפורטי המשלבת מבחר חומרי גלם וטכניקות בישול מרחבי אסיה. אמנם טעימות, אבל יש תחושה שממש מתקמצנים על האוכל .

שופטת בית המשפט המחוזי בתא אישרה בקשה לתביעה ייצוגית נגד המסעדה והשף אבי קונפורטי, זאת לאחר שהתברר כי בשר חזיר החליף את בשר עגל במספר מנות  צפרה. צפרה (zepra) מסעדת השף האסייתית של אבי קונפורטי.